Підготовка до ЗНО



Правила вступу до ВНЗ - 2015: основні новації


  Перший заступник міністра освіти Інна Совсун під час брифінгу в Будинку Уряду розповіла про основні новації умов прийому абітурієнтів до вищих навчальних закладів на 2015 рік, які затверджені Міністерством освіти і науки і будуть опубліковані після реєстрації у Міністерстві юстиції.

За словами заступника міністра нові умови прийому приймалися з урахуванням аналізу попередньої практики і проблем, які могли виникати при вступі, а також в світлі нового
 закону "Про вищу освіту", який наклав нові зобов’язання і права на всіх сторін майбутньої вступної кампанії.

Перший заступник Міністра зазначила, що умови прийому до
 вищих навчальних закладів на наступний рік містять ряд новацій. Зокрема, чітко встановлені обмеження на прийом сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання: виші прийматимуть у абітурієнтів сертифікати ЗНО лише поточного навчального року.

"Тобто абітурієнти, які здавали ЗНО в минулому році повинні будуть перереєструватися на проходження ЗНО знову - в 2015 році", - зазначила Совсун.

Вона також пояснила, що це правило пов’язане з декількома факторами. За її словами, запроваджена в 2010 році практика використання сертифікатів
 ЗНО попередніх років, була нелогічною.

"Результат ЗНО є рейтинговим, тобто він вимірює рівень знань вступника порівняно з рівнем інших вступників поточного навчального року. Тому оцінки двох років порівнювати нелогічно", - повідомила Інна Совсун.

Ще однією причиною запровадження однорічних сертифікатів є зміна методики розрахунку результатів зовнішнього незалежного оцінювання. Посадовець зазначила, що раніше в умовах прийому встановлювався мінімальний прохідний бал на рівні 124, а для профільних предметів – на рівні 140.

Українським центром оцінювання якості освіти було прийнято рішення про застосування у наступному році принципу "склав/не склав" для тесту ЗНО: тобто буде встановлюватися мінімальна кількість балів для ЗНО, і якщо абітурієнт її не набере, то тест вважатиметься не складеним.

"Тобто ті люди, які набирають меншу за необхідну кількість балів, не отримують сертифікат, а їх бали не переводяться в 200-бальну рейтингову шкалу", - наголосила Інна Совсун.

Результати учасників ЗНО, які отримають більшу ніж мінімальна визначена кількість балів, будуть визначені за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів, а це означає, що 101 бал – це вже прохідний бал, і дає право вступу до вищого навчального закладу.

Саме тому в умовах прийому до ВНЗ на 2015 рік немає встановлених мінімальних прохідних балів. Будь-хто, хто має сертифікат ЗНО, матиме право для участі у вступній кампанії. Ті, хто тест не складуть сертифікат ЗНО з певного предмета не отримають.

Разом з цим в умовах прийому збережено право для вищих навчальних закладів встановлювати мінімальний прохідний бал. Це надасть право "сильнішим" вишам встановити вищий прохідний бал для того, щоб спростити роботу із обробкою документів вступників, не приймаючи документи абітурієнтів з нижчими балами.

"Тому абітурієнтам, які будуть готуватися до вступу в 2015 році, треба уважно ознайомитися відповідною інформацією про прохідні бали, яка буде розміщена на сайтах вишів", - наголосила Інна Совсун.

Іншою новацією вступної кампанії, пов’язаною з новим законом "Про вищу освіту", є вимога про присвоєння різним складовим конкурсного бала певних коефіцієнтів в залежності від пріоритетності предмета. Перелік предметів, із яких потрібно пройти ЗНО, формується самими вузами.

"Залежно від того, який предмет є пріоритетом для вступу на ту чи іншу спеціальність, визначаються різні коефіцієнти. При цьому сума коефіцієнтів, які присвоюються кожній складовій, повинна бути не більша одиниці", - пояснила заступник міністра.


  Посилання за темою:

_______________________________________________________________________________








УВАГА!
До програми ЗНО з історії України внесено зміни



До програми зовнішнього незалежного оцінювання з історії України внесено зміни. Відповідний наказ підписано у Міністерстві освіти і науки.

Рішення про внесення змін до програми
 ЗНО ухвалене на виконання рекомендацій учасників круглого столу з обговорення програми для зовнішнього оцінювання з історії України, що відбувся 16 жовтня 2014 року, а також на реалізацію пропозицій громадськості.

Тести мають бути розроблені та укладені у відповідності з програмами зовнішнього оцінювання. У 2015 році абітурієнти матимуть можливість скласти від 1 до 4 тестів ЗНО з переліку, до якого включено 12 навчальних предметів.

Зараз триває
 реєстрація бажаючих скласти тести пробного незалежного оцінювання, що буде проведене у березні 2015 року.

Історія України. Програма ЗНО 2015
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України у 2015 році

Мої вітання, шановні читачі! 
МОН затвердило нову програму з історії України  - подивитися можна за посиланням "Програма ЗНО 2015 з історії України"

Розміщую Вам для підготовки до ЗНО 2015 програму з історії України на 2015 рік



ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ



_________________________________________________________________________________




Мої вітання, шановні читачі!

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ




Зміст роботи визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з
історії України для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної
середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ від 01.10.2014 р.
№ 1121).

Загальна кількість завдань роботи – 56.
На виконання роботи відведено 135 хвилин.

Сертифікаційна робота з історії України складається із завдань чотирьох форм:


1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1–42). До кожного завдання
подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання
вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав
і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

2. Завдання на встановлення відповідності (№43–48). До кожного завдання подано
інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати
завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та
буквами (утворити «логічні пари»). Завдання вважається виконаним, якщо учасник
зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах
рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

3. Завдання на встановлення правильної послідовності (№49–52). До кожного
завдання подано перелік подій, позначених буквами, які потрібно розташувати в
правильній послідовності, де перша подія має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2,
третя – цифрі 3, четверта – цифрі 4. Завдання вважається виконаним, якщо учасник
зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах
рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Г) у таблиці бланка відповідей А.

4. Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих
варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору) (№53–56). До
кожного завдання пропонується сім варіантів відповіді, серед яких лише три правильні.
Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання
вибрав і записав правильні відповіді у бланку відповідей А.

Схеми оцінювання завдань сертифікаційної роботи з історії України:


1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 1 бал: 1 бал,
якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або
вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

2. Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») оцінюється в
0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність («логічну
пару»); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної «логічної пари» або відповіді на
завдання не надано.

3. Завдання на встановлення правильної послідовності оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали:
3 бали, якщо правильно вказано послідовність усіх подій; 2 бали, якщо вказано першу
та останню події; 1 бал, якщо вказано або першу, або останню подію; 0 балів, якщо
вказано неправильну відповідь або відповідь на завдання не надано.

4. Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів
відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору). Завдання оцінюється в
0, 1, 2 або 3 тестових бали: 1 бал за кожну правильно вказану відповідь (цифру) із трьох
можливих; 0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді (цифри), або відповіді на
завдання не надано. Порядок написання цифр значення не має.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання
сертифікаційної роботи з історії України, – 90.

Характеристика з офіційного сайту 
УЦОЯО

ЗНО 2016









1. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України
для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти
Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є  виявлення рівня сформованості історичної компетентності випускника школи, визначення відповідності навчальних досягнень учня освітньому стандарту.

Програму зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з історії України складено з урахуванням цілей, вимог і змісту навчання історії в школі, які закладені в Державному стандарті освіти та чинній програмі з історії України для 11-річної школи. Вона охоплює зміст шкільного курсу історії України від найдавніших часів до сьогодення і складається з 31 теми.читать далее 
2.Методичні рекомендації щодо підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з історії України в 2016 році
 Зміст роботи визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ від 01.10.2014 р. № 1121; лист Міністерства освіти і науки України від 20.10.2015 р. № 1/11-15239).
Загальна кількість завдань роботи — 60. На виконання роботи відведено 150 хвилин.
Робота складається з двох частин:
Частина 1 «Історія України ХХ — початку ХХІ ст.» містить 30 завдань різних форм. Відповіді на ці завдання позначаються та записуються в бланку відповідей А. Результат виконання завдань частини 1 буде зараховуватися як державна підсумкова атестація.
Частина 2 «Історія України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст.» містить 30 завдань різних форм. Відповіді на ці завдання позначаються та записуються в бланку відповідей А. Результат виконання завдань частин і буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів. Сертифікаційна робота з історії України складається із завдань чотирьох форм:
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№ 1-23*, 31-53). До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.
2. Завдання на встановлення відповідності (№ 24-26*, 54-56). До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити «логічні пари»). Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.
3. Завдання на встановлення правильної послідовності (№ 27*, 28*, 57, 58). До кожного завдання наведено перелік подій, позначених буквами, які потрібно розташувати в правильній послідовності, де перша подія має відповідати цифрі 1, друга — цифрі 2, третя — цифрі 3, четверта — цифрі 4. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Г) у таблиці бланка відповідей А.
4. Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді(з короткою відповіддю множинного вибору) (№ 29*, 30*, 59, 60). До кожного завдання пропонується сім варіантів відповіді, серед яких лише три правильні. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і записав правильні відповіді в бланку відповідей А.
Пам’ятайте! * - завдання з історії України ХХ — початку ХХІ ст., результат виконання яких буде зараховуватися як державна підсумкова атестація.
Схеми оцінювання завдань роботи ЗНО з історії України:
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
2. Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної «логічної пари» або відповіді на завдання не надано.
3. Завдання на встановлення правильної послідовності оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали: бали, якщо правильно вказано послідовність усіх подій; 2 бали, якщо вказано першу й останню події; 1 бал, якщо вказано або першу, або останню подію; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповідь на завдання не надано.
4. Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді(з короткою відповіддю множинного вибору). Завдання оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали: 1 бал за кожну правильно вказану відповідь (цифру) із трьох можливих; 0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді (цифри) або відповіді на завдання не надано. Порядок написання цифр значення не має.
Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з історії України, — 94:
47 балів — за виконання завдань частини 1;
47 балів — за виконання завдань частини 2.
Програма зовнішнього незалежного оцінювання охоплює весь зміст шкільних курсів історії України ( з найдавніших часів до сьогодення) та складається з 31 теми.
Тестові завдання мають на меті перевірити такі знання і уміння учнів:
вказувати історичні дати, хронологічні межі, періоди важливих подій і процесів, понять, місця подій,обставини, учасників, результати подій, пам’ятки культури.
визначати хронологічні межі соціально-економічних і політичних подій, їх послідовність і синхронність, встановлювати відповідність між явищами, процесами, подіями та періодами, епохами.
локалізувати історико-географічні об’єкти та історичні факти на карті;
розпізнавати та зазначати хід, зовнішні ознаки подій, пам’ятки культури різних епох;
характеризувати істотні риси, складові, етапи, віхи подій, явищ і процесів минулого, діяльність видатних історичних постатей;
встановлювати відповідність між одиночними фактами і типовими загальними явищами, групувати факти за вказаною ознакою;
розпізнавати найдавніші історико-культурні пам’ятки, описувати їх, визначати архітектурно-стильові та мистецько-стильові відмінності пам’яток різних періодів історії України;
визначати найважливіші зміни, що відбуваються в житті людства, значення найважливіших подій в історії України;
встановлювати причини і наслідки подій і явищ, оцінювати їхнє значення;
давати визначення історичних понять і термінів, пояснювати їх і доречно вживати;
працювати з історичними документами різного змісту.
- відмовтеся від будь-яких стимуляторів: кава, міцний чай, енергетичні напої. Нервова система і без цього перенапружена - не варто перевантажувати її ще більше. 
Звертаємо увагу, що невід’ємною складовою програми ЗНО 2016 року з історії України залишається перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнання учнями, на що доцільно звернути увагу при підготовці до ЗНО 2016.
3.Портрети історичних персоналій, чиї імена містить програма ЗНО з історії України
читати далі
4.Перелік пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов'язкових для розпізнання абітурієнтами
5. Найважливіші історичні дати та події (згідно з програмою ЗНО)
читати далі
6. ЗНО. 



                                                Це корисно знати у ході самостійної           

підготовки до незалежного тестування...

Англійські психологи-консультанти в книзі "Іспит без стресу" зібрали корисні поради про те, як підготуватися до важливого зрізу знань без паніки і зайвих психологічних навантажень. Ось деякі з них:



- організуйте підготовку до тестування за планом (тижні, дні, години). Складаючи розклад на кожен день занять, чітко визначтеся з тим, що саме сьогодні буде вивчатися, які розділи і теми; 
- визначте свої "золоті" години ("жайворонок" ви або "сова") і, відповідно, плануйте, в якому темпі будете готуватися в період підйому і спаду активності; 
- підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці та ін.; 
- запланували займатися, а настрою на навчання немає? Почніть із самої цікавої теми - це допоможе ввійти у робочу форму; 
- боротися з почуттям страху перед навчальним предметом можна в такий спосіб: різко встаньте, відверніться від столу, зробіть кілька глибоких вдихів і видихів, і тільки після цього повертайтеся до роботи; 
- тим, кому не потрібно багато часу на розгойдування, починати підготовку слід з більш важких питань і тем. Якщо ж працездатність наростає поступово, краще не втрачати часу і спочатку швидко повторити більш легший матеріал; 
- після години занять робіть перерву на 10 хвилин. Після 2-3 годин роботи можна перепочити півгодини, перекусити, а потім позайматися ще 3-4 години і відпочити не менше 2 годин, включаючи обід і прогулянку; 




Як заробити максимум на ЗНО: Формат підготовки

Ні для кого не секрет, що для того, щоб отримати високий результат на ЗНО необхідно добре знати предмет, з якого проходиш тестування, а щоб добре знати предмет - треба вчитися. Проте не слід ототожнювати поняття "вчитися" з поняттям "знати". Це нерівнозначні за змістом слова - можна багато вчити і нічого не знати і навпаки, багато знати і порівняно мало вчити. Наголошую на словах "порівняно мало", а не просто "мало".
Таким чином, щоб добре скласти ЗНО треба бути добре підготовленим. Щоб бути добре підготовленим - треба добре розуміти, від чого залежить процес підготовки і методи її проведення. Отже, успіх Вашої підготовки залежить впершу чергу від Вашого ставлення до неї, від формату проведення підготовки і прийомів роботи над вивченням матеріалів. Розпочнемо із зарозумілого обороту "формат підготовки".

Формат підготовки

Підготовка до ЗНО відбувається у трьох форматах: робота у школі, самопідготовка і робота з репетитором. Якщо перші два формати є обов’язковими, то третій - на Ваш розсуд і фінансові можливості. Проаналізуємо окремо кожен формат.

Підготовка у школі - основний елемент підготовки

Під час підготовки до ЗНО головне, про що слід пам’ятати - зміст програм тестування ЗНО не виходить за межі шкільних програм. Тобто нічого додаткового й нового, того, чого у школі Ви не проходили, на тестах питати не будуть. Тому не слід бездумно хапатися за всі посібники, методички (в т.ч. і ті, що йдуть під грифом "схвалено МОНМС") та ін. пропозиції з "ефективної підготовки до ЗНО", яких виникло так багато упродовж останнього часу. Вони можуть виявитися зайвими грошовими витратами. Отже, не марнуйте свого часу й уважно слухайте вчителів на уроках. Завдяки уважній і наполегливій роботі на шкільних уроках Вам доведеться менше вчити дома. Звичайно, дуже велике значення тут має відношення вчителів до своєї роботи і "робоча" атмосфера класу. Якщо більшість вчителів не зацікавлені у результатах своєї роботи - перейдіть до іншої школи (або класу, залежно від ситуації). Якщо такий варіант для Вас неможливий або вже запізно - основну увагу приділіть самопідготовці або роботі з репетитором.
Ще один важливий аспект - т.зв. "неформальний": дуже добре, якщо у класі панує дух здорової конкуренції, а малоосвіченим бути соромно. Це додатковий стимул для Вас отримати високий результат на тестах. Якщо в класі бути розумним не в пошані - перейдіть до іншого класу або школи, або просто не звертайте увагу на кепкування ровесників. Пам’ятайте, що "добре сміється той, хто сміється останнім". Навряд чи з Вас кепкуватимуть, коли Ви, завдяки своїй старанності і знанням, поступите до хорошого ВНЗ і матимете непогані кар’єрні перспективи

Підготовку до ЗНО у школі можна вважати хорошою якщо:

1. Шкільного матеріалу вистачає для гарної підготовки.

2. У школі панує робоча атмосфера й азарт до вивчення предмету.

3. Шкільні вчителі привчають до формату ЗНО і на уроках пропонують завдання з тестів ЗНО попередніх років.

4. На уроках у випускному класі (головним чином у ІІ семестрі) систематично повторюється пройдений матеріал.

5. Шкільні вчителі на своїх уроках "відгуються" на Ваші звернення про допомогу (роз’яснюють що саме Ви не так робите і чому, а не просто дають правильну відповідь).

6. Якщо у школі проводяться додаткові консультації або факультативи.

Самопідготовка

Це найголовніший елемент підготовки до ЗНО. Ніяка хороша школа, жоден репетитор не підготує Вас до тестів, якщо Ви не будете працювати самостійно. Самопідготовці Ви маєте приділяти щодня певний час. Пам’ятайте, що найкраще "відкладається" в голові той матеріал, який людина засвоїла самостійно.

Самостійно Ви можете робити:

- читати підручники (більше, ніж написано у підручнику, на тестах запитувати не будуть);

- розв’язувати розрахункові задачі та мовні вправи (за підручниками чи посібниками);

- читати твори і критику до них;

- вивчати на пам’ять поезію;

- проходити тести попередніх років (щоб звикнути до формату тестування);

- робити конспекти вивчених тем, тезові нотатки, схеми, таблиці (це дозволить систематизувати знання);

- працювати з атласами і картами;

- спілкуватися (вести дебати) на тему вивченого матеріалу з другом, товаришем, який також готується до ЗНО;

- повторювати матеріал;

- тренуватися писати твори.

У процесі самопідготовки найголовнішим є вміння самоорганізації та самостійного дотримання дисципліни. Цієї вимоги в процесі підготовки дотримуватися, як правило, найважче, адже світ, що оточує нас, такий спокусливий! Невелика порада, як з цим можна боротися: на основі роздрукованої програми ЗНО доцільно скласти детальний план самостійної роботи, де буде зазначено що і коли вивчати. Це своїм чином дисциплінуватиме Вас. Також слід пам’ятати, що від того, наскільки Ви ефективно будете самостійно працювати залежитиме сімейний бюджет родини, адже батькам тоді доведеться менше витрачатися на репетиторів. А це, погодьтеся, додатковий стимул до самопідготовки!

Робота з репетитором

Формат підготовки з репетитором не є основним і є доцільним у випадку, коли Вам не вистачає підготовки у школі (тут можуть бути різні причини - слабка відвідуваність уроків через часту захворюваність, неприязні стосунки з вчителем та ін.) або коли у Вас відсутні здібності до самоорганізації. До послуг репетитора є сенс звернутися з предмету, який ніяк не хоче "лізти" у голову. Працювати з репетиторами з усіх предметів - це вже у крайньому випадку, коли інші варіанти себе повністю вичерпали або іншої можливості вивчити предмет не існує (наприклад через хворобу).

Що дають заняття з репетитором:

- дозволяють краще організовувати час на підготовку до тестування (адже з собою завжди можна домовитися чогось не робити);

- забезпечують систематичність;

- "латають слабкі місця".

Головне про що слід пам’ятати при такому форматі підготовки - робота з репетитором - це певні міжособистісні відносини. Тому у випадку відсутності контакту між репетитором і тим, кого він навчає, треба обрати іншого репетитора, бо в іншому разі результату не буде, навіть якщо Ваш репетитор має дуже гарні рекомендації і всі його учні отримали високий результат. Іноді репетитор-студент старших курсів буває більш ефективним ніж його колега по заробітку зі стажем.

Для тих, хто має певні задатки до самоорганізації, пропоную кілька порад для отримання хорошого результату від роботи з репетитором:

- репетитор не має розповідати Вам весь основний матеріал, його Ви можете самостійно прочитати у підручнику;

- у роботі з репетитором головну увагу зосереджуйте на своїх слабких місцях;

- основний час приділяйте тим момемнтам, які Ви самостійно доопрацювати не зможете (наприклад розбирайте написані Вами твори, логіку виведення формули);

- репетитор має сприяти, щоб Ви не просто завчили матеріал, а передусім зрозумілии його логіку (наприклад у фізиці не просто вивчили формулу, а самі її вивели, в історії - не просто завчили дати і події, а з’ясували причинно-наслідковий характер процесів та ін.);

- робота між Вами і репетитором має відбуватися у вигляді діалогу, а не у вигляді "начитки" матеріалу та завдання роботи на самостійне опрацювання, як це часто буває.

Головне правило у підготовці до ЗНО - систематичність

Не залежно від формату підготовки, готуватися до тестування Ви маєте систематично упродовж всього навчального року (краще, звичайно, кількох років, адже при підготовці до ЗНО дуже допомагають знання, отримані у молодших класах). Не відкладайте все на останній момент і не покладайтеся на диво, лише систематична робота над своїми знаннями дозволить Вам певною мірою "безболісно" і успішно пройти Вашу першу кар’єрну сходинку, яка фактично обумовить Вашу подальшу кар’єру та образ життя.

Сподіваюся, що наведений матеріал стане Вам у нагоді!
Вдалої підготовки до ЗНО!


1 комментарий:

  1. Велике дякую!)
    Доречі, тут хтось до ЗНО в онлайні готувався - http://online.zno.ua/ ?

    ОтветитьУдалить